Lördags kväll!!

Har varit halvtids sjukskriven ett tag men fy va de va krångligt att va sjukskriven om timmvikarie.
Så jag går ner i tid själv och gör de bästa av det hela så länge jag kan, min rygg vill ju inte riktigt vara med.
Det börjar bli tungt nu med magen å allt.
Har även gått å blivit små förkyld mitt i allt kaos.

Just nu står jag å steker plättar och pankakor som vi ska ha med oss som fika/lunch i morgon då vi ska till himlabadet och bada med mitt lilltroll och man sen ska även min pappa med fru och 4 av mina syskon med ska bli supermys då min minta lillebror bara e drygt 1år äldre än min son.

Sen i morgon ska jag även lyckas jobba natt men det går nog skulle jag tro.

nä nu ska jag fortätta att steka plättar å pankisar men ha det bra gott folk
kram


Kommentarer
Postat av: Pernilla Wallette

Åh, ja jag vet exakt hur du menar. Har och är också halvt sjukskriven just nu.. det är nästan jobbigare än att jobba ibland.



Lycka till med plättarna. En annan har levt hela dagen på kanelbullar, så nu ser jag nästan gravid ut, hihi



kraaaam n

2011-10-04 @ 23:21:12
URL: http://ekdungen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0