Fullt hus sedan i onsdags!

Ja här har vi haft fullt hus sen i onsdags, Min lillebror N på 18år med adhd, min lillasyster W snart 13år med adhd, min lillebror S på 11år med ashberger plus min lille bror B-V på 3år troligtvis ashberger har varit här, Plus min son på 2år och min pappas hun plus våran egen hehe 18,13,och 11åringen är ingifta 3åringen är min halvbror.

Vi har försökt att gö de bästa av situationen så enadagen var vi och badade en stund på eftermiddagen vi har sett film å grillat och bara myst hela veckan, har inte varit nå större problem har gåt förvånandsvärt bra :D Far och Mor hade haft en bra mini semester och de är huvudsaken, för alla behöver komma bort i bland och ladda batterierna.

Nu ska jag jobba Måndag och tisdag sen är jag ledig onsdag sen jobbar jag torsdag och fredag så på fredag vid 17 tiden ska vårat lilla bustroll vara hos ett par goda vänner ända tills på söndag så nu ska jag å gubben få ladda våra batterier å få en helg för oss själva vi ska troligen åka iväg med far å mors lilla husvagn å ställa oss nån stans och bara vara meta efter lite aborre.

Så ser det ut just nu.
om man räknar med dagens datum så är det bara 14dagar kvar tills vi åker till stockholm sen dagen efter åker vi till gotland.

och om 9dagar ska jag till mvc på inskrivnins samtal å ska då se om jag kan få en remis därvia till psykolog eller kurator å börja kicka igång min utredning om ADHD så tips sökes för den som känner sig manad.

Kram å tack alla som följer å läser min blogg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det heter Asperger, inte Ashberger som i robert aschberg

2011-07-12 @ 20:47:21
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-07-13 @ 09:13:00
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Tjuten

Skönt att få en diagnos iallefall =)

2011-07-15 @ 08:48:06
URL: http://densannasaningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0