VARFÖR SKA ALLT VA SÅ INNI HELVETE SVÅRT!

Ja varför ska allt vara så svårt, jag har nyss förlorat min faster i canser och nu ja då får vi reda på att en vän till familjen alltså min pappas bästa kompis inte heller kommer att överleva han har oxå nån form av cancer å han har
nyss blivit morfar.
Allt som händer tär på mig jag orkar inte vill bara gå in i ett mörkt hål i vägen fan, jag vet att det inte bara är jag som lider av detta i familjen men allas sorg går ut över alla..
Dessutom är jag extra känslig nu då alla gravid hormoner i mig bara väntar på rätt tillfälle sen brakar helvetet lös.
Nä fy fan för detta önskar att jag kunde få njuta mer av min graviditet än vad jag känner att jag klarar just nu då det är alldeles för mycket som händer runt i kring mig just nu.
Hoppas de blir bättre för jag har värken orkeller tårar kvar snart.
Tack till er som läser kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0