Detta är ingen lätt match!

Ja jag har varit hos min bm och där fick vi lyssna på bebis hjärtljud som låg stadigt på 154slag per menut.
var underbart att höra, så den 24augusti fick vi tid då vi ska på ul och de mina vänner längtar jag efter kan jag lova.
Kan även säga att i dag är jag i prick v18.

Ja så hurgår det för utredningen jo jag pratade ju med min bm om de och hon tog reda på hur jag skulle gå till väga, jag ska ta kontakt med en läkare på vc sen ska då denna gör nån bedömning eller nått å skicka en remiss till kuratorn eller psykolog, så i morgon ska jag ringa läkaren och se om jag kan få en tid.
Så det är vad som händer med utredningen just nu.

Kram alla och tack för att ni läser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0